Mesaje de eroare receiver Hyundai Digi Tv
Ai mesaj de eroare la un receiver Digi Tv Hyundai ?
Aici gasesti explicatiile pentru mesajele de eroare la
receptoarele satelit ale fabricantului Hyundai, folosite de RCS-RDS, precum si
etapele în ordinea de verificat pentru posibila depanare a erorii.
Nota 3 - Cartela Smart Lipsa
1.Cartela este introdusa in decodor cu cipul metalic in jos
si spre inainte ? Introduceti cartela cu cipul in jos si spre inainte si
verificati daca mai apare acest mesaj.
2.Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de
aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor,stergeti cipul cu o
carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l.
Mai apare acest mesaj de eroare ? Daca mesajul de eroare a
disparut iar programele se vad,situatia a fost rezolvata.
3.Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea
contractului ? Daca nu, va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la
numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare
(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului) .
4.Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces
smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este
oferita prin punctele de service.
Nota 8 - Cartela Smart invalida
1. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de
aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o
carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Va mai
apare acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele
se vad, situatia a fost rezolvata.
Vizionare placuta.
2. Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea
contractului? Daca nu, va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la
numarul de telefon 031.400.4000 si sa aveti la indemana datele de identificare
(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).
3. Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de
acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va
este oferita prin punctele de service. Vizualizare puncte de service.
Nota 9 - Cartela Smart expirata
1. Puteti viziona programele Digi Tv necodate ? Daca nu, va
rugam sa reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati programele
Digi Tv la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.
2. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea
contractului? Daca nu, va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat
TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ
o ora). V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activa si puteti
viziona toate programele pentru care ati optat in contract.
3. Daca au trecut 2 zile de la incheiere contractului,
trebuie sa apelati la relatii clientii sau sa completati formularul de activare
de aici:
http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular .
Nota 10 - Acces refuzat
1. Va merg programele Digi Tv necodate? Daca nu, va rugam sa
reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati
programele la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.
2. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea
contractului? Daca nu, va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat
TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ
o ora). V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activa si puteti
viziona toate programele pentru care ati optat in contract.
3. Daca au trecut 2 zile de la incheiere contractului,
trebuie sa apelati la relatii clientii sau sa completati formularul de activare
de aici:
http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular
Nota 20 - Smart Card Comm eroare
1. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de
aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o
carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Va mai
apare acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele
se vad, situatia a fost rezolvata. Vizionare placuta.
2. Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea
contractului? Daca da, va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de
acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va
este oferita prin punctele de service.
3. Va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la
numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de
identificare(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).
Nota 21 - Cartela Smart Blocata
1. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de
aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o
carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Mai apare
acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad,
situatia a fost rezolvata. Vizionare placuta.
2. Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea
contractului? Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces smart
intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este
oferita prin punctele de service.
3. Va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la
numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de
identificare(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).
Nota 24 - Cartela Smart introdusa gresit
1. Este introdusa cartela cu cipul metalic in jos si spre
inainte? Introduceti cartela cu cipul in jos si spre inainte si verificati daca
mai apare acest mesaj.
2. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de aproximativ
5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o carpa uscata,
introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Mai apare acest mesaj de
eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad, situatia a
fost rezolvata. Vizionare placuta.
3. Va aflati in perioada de garantie de un an de zile de la
semnarea contractului? Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de
acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va
este oferita prin punctele de service.
4. Va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la
numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de
identificare(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).
Nota 25 - Cartela Smart niciodata pereche
1. Va merg programele Digi Tv necodate? Daca nu, va rugam sa
reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati
programele la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.
2. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea contractului?
Va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat TVR1 cu imagine pe tot
ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ o ora. V-a aparut
imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activata.
3. Daca nu ati reusit, trebuie sa apelati la relatii
clientii sau sa completati formularul de activare de aici:
http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular
Nota 26 - Cartela Smart nepereche
1. Va merg programele Digi Tv necodate? Daca nu, va rugam sa
reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati
programele la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.
2. Seriile cartelei si decodorului aflate la locatia
dumneavoastra corespund cu seriile precizate in contract sau pe procesul verbal
primit ? Daca nu corespund, va rugam sa mergeti in cea mai apropiata casierie
RCS-RDS cu decodorul, cartela, contractul si actul de identitate.
3. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea
contractului? Daca au trecut mai mult de 2 zile, va rugam sa asteptati pe un
post criptat (de preferat TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea
cartelei, timp de aproximativ o ora. V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da,
cartela este activa si puteti viziona toate programele pentru care ati optat in
contract. Vizionare placuta.
4. Daca nu ati reusit, trebuie sa apelati la relatii
clientii sau sa completati formularul de activare de aici:
http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular .
Canalul nu functioneaza
Pentru un astfel de mesaj trebuie facuta o revenire la
setarile fabricantului. Urmati pasii de mai jos:
1. Apasati butomul "Menu" de pe telecomanda
decodorului. Ati apasat ?
2. Selectati "Instalare" (linia de culoare galbena
sa fie pe "Instalare") si apasati butonul "OK". Ati apasat
?
3. Selectati "Revenire la setarile fabricantului"
si apasati "OK". Ati apasat ?
4. La intrebarea "Doriti sa resetati toate
datele?" apasati "OK". Ati apasat ?
5. Selectati limba dorita pentru afisarea meniului si
apasati "OK". Daca sub meniul cu limba dorita va apare "Setare
OK", coborati pe aceasta optiune si apasati "OK". Ati apasat?
6. La intrebarea "Doriti sa scanati canalele DigiTV
?" apasati "OK". Ati apasat ?
7. Decodorul va incepe scanarea posturilor (va afisa in
partea de sus a ecranului "Scanare intreaga retea in curs"), la
finalul scanarii vor fi afisate data ultimei scanari, numarul posturilor TV si
Radio. A terminat de scanat ?
8. Apasati butonul "Exit" de cate ori este nevoie
pentru a iesi din acest meniu. A revenit imaginea pe aceste canale? Daca
mesajul de eroare a disparut iar programele existenta in acel moment in grila
se vad, situatia a fost rezolvata.
9. Daca acest mesaj de eroare persista sau programele
respective v-au disparut din lista, desi exista in grila Digi Tv in acest
moment, precum si in pachetele actuale la care sunt abonat, va rugam sa
contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa
aveti la indemana datele de identificare (CNP-ul titularului, seria cartelei
si/sau seria decodorului)
No hay comentarios:
Publicar un comentario