domingo, 14 de agosto de 2016

Ai mesaj de eroare la un receiver Digi Tv Hyundai



                                     Mesaje de eroare receiver Hyundai Digi Tv


Ai mesaj de eroare la un receiver Digi Tv Hyundai ?

Aici gasesti explicatiile pentru mesajele de eroare la receptoarele satelit ale fabricantului Hyundai, folosite de RCS-RDS, precum si etapele în ordinea de verificat pentru posibila depanare a erorii.
Nota 3 - Cartela Smart Lipsa

1.Cartela este introdusa in decodor cu cipul metalic in jos si spre inainte ? Introduceti cartela cu cipul in jos si spre inainte si verificati daca mai apare acest mesaj.

2.Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor,stergeti cipul cu o carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l.
Mai apare acest mesaj de eroare ? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad,situatia a fost rezolvata.

3.Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului ? Daca nu, va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare (CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului) .

4.Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este oferita prin punctele de service.


Nota 8 - Cartela Smart invalida

1. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Va mai apare acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad, situatia a fost rezolvata.
Vizionare placuta.

2. Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului? Daca nu, va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4000 si sa aveti la indemana datele de identificare (CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).

3. Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este oferita prin punctele de service. Vizualizare puncte de service.


Nota 9 - Cartela Smart expirata

1. Puteti viziona programele Digi Tv necodate ? Daca nu, va rugam sa reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati programele Digi Tv la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.

2. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea contractului? Daca nu, va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ o ora). V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activa si puteti viziona toate programele pentru care ati optat in contract.

3. Daca au trecut 2 zile de la incheiere contractului, trebuie sa apelati la relatii clientii sau sa completati formularul de activare de aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular .


Nota 10 - Acces refuzat

1. Va merg programele Digi Tv necodate? Daca nu, va rugam sa reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati programele la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.

2. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea contractului? Daca nu, va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ o ora). V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activa si puteti viziona toate programele pentru care ati optat in contract.

3. Daca au trecut 2 zile de la incheiere contractului, trebuie sa apelati la relatii clientii sau sa completati formularul de activare de aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular


Nota 20 - Smart Card Comm eroare

1. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Va mai apare acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad, situatia a fost rezolvata. Vizionare placuta.

2. Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului? Daca da, va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este oferita prin punctele de service.

3. Va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).


Nota 21 - Cartela Smart Blocata

1. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Mai apare acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad, situatia a fost rezolvata. Vizionare placuta.

2. Va aflati in perioada de un an de zile de la semnarea contractului? Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este oferita prin punctele de service.

3. Va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).


Nota 24 - Cartela Smart introdusa gresit

1. Este introdusa cartela cu cipul metalic in jos si spre inainte? Introduceti cartela cu cipul in jos si spre inainte si verificati daca mai apare acest mesaj.

2. Va rugam decuplati decodorul de la retea timp de aproximativ 5-10 minute, sa scoateti cartela din decodor, stergeti cipul cu o carpa uscata, introduceti cartela corect inapoi si apoi reporniti-l. Mai apare acest mesaj de eroare? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele se vad, situatia a fost rezolvata. Vizionare placuta.

3. Va aflati in perioada de garantie de un an de zile de la semnarea contractului? Va rugam sa va prezentati cu decodorul si cartela de acces smart intr-un punct de service DigiTV pentru a fi verificate. Garantia va este oferita prin punctele de service.

4. Va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare(CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului).



Nota 25 - Cartela Smart niciodata pereche

1. Va merg programele Digi Tv necodate? Daca nu, va rugam sa reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati programele la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.

2. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea contractului? Va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ o ora. V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activata.

3. Daca nu ati reusit, trebuie sa apelati la relatii clientii sau sa completati formularul de activare de aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular



Nota 26 - Cartela Smart nepereche

1. Va merg programele Digi Tv necodate? Daca nu, va rugam sa reorientati antena pe satelitul Intelsat 10-02 pana cand receptionati programele la liber sau contactati unul din instalatorii autorizati.

2. Seriile cartelei si decodorului aflate la locatia dumneavoastra corespund cu seriile precizate in contract sau pe procesul verbal primit ? Daca nu corespund, va rugam sa mergeti in cea mai apropiata casierie RCS-RDS cu decodorul, cartela, contractul si actul de identitate.

3. Au trecut mai mult de 2 zile de la incheierea contractului? Daca au trecut mai mult de 2 zile, va rugam sa asteptati pe un post criptat (de preferat TVR1 cu imagine pe tot ecranul) pentru activarea cartelei, timp de aproximativ o ora. V-a aparut imagine pe TVR1? Daca da, cartela este activa si puteti viziona toate programele pentru care ati optat in contract. Vizionare placuta.

4. Daca nu ati reusit, trebuie sa apelati la relatii clientii sau sa completati formularul de activare de aici: http://www.rcs-rds.ro/asistenta/activare-cartela-digi-tv-satelit#formular .


Canalul nu functioneaza

Pentru un astfel de mesaj trebuie facuta o revenire la setarile fabricantului. Urmati pasii de mai jos:

1. Apasati butomul "Menu" de pe telecomanda decodorului. Ati apasat ?

2. Selectati "Instalare" (linia de culoare galbena sa fie pe "Instalare") si apasati butonul "OK". Ati apasat ?

3. Selectati "Revenire la setarile fabricantului" si apasati "OK". Ati apasat ?

4. La intrebarea "Doriti sa resetati toate datele?" apasati "OK". Ati apasat ?

5. Selectati limba dorita pentru afisarea meniului si apasati "OK". Daca sub meniul cu limba dorita va apare "Setare OK", coborati pe aceasta optiune si apasati "OK". Ati apasat?

6. La intrebarea "Doriti sa scanati canalele DigiTV ?" apasati "OK". Ati apasat ?

7. Decodorul va incepe scanarea posturilor (va afisa in partea de sus a ecranului "Scanare intreaga retea in curs"), la finalul scanarii vor fi afisate data ultimei scanari, numarul posturilor TV si Radio. A terminat de scanat ?

8. Apasati butonul "Exit" de cate ori este nevoie pentru a iesi din acest meniu. A revenit imaginea pe aceste canale? Daca mesajul de eroare a disparut iar programele existenta in acel moment in grila se vad, situatia a fost rezolvata.

9. Daca acest mesaj de eroare persista sau programele respective v-au disparut din lista, desi exista in grila Digi Tv in acest moment, precum si in pachetele actuale la care sunt abonat, va rugam sa contactati serviciul tehnic Digi TV la numarul de telefon 031.400.4001 si sa aveti la indemana datele de identificare (CNP-ul titularului, seria cartelei si/sau seria decodorului)

No hay comentarios:

Publicar un comentario